Translate

måndag 6 januari 2014

Jag och min son

Julledigheten lider mot sitt slut och jag nyttjar sista "uppesittarkvällen" med att summera, reflektera och värdera. Jag skulle kunna rikta blicken framåt, men låter det var till morgondagen. Än är det tid att njuta. Så jag skriver några blogginlägg för senare publicering, kollar på lite kort, tar det sista av glöggen och skriver daganteckningar att minnas. I dag, en dag som i stort spenderats med min son. Jag och han i staden och ishallen...bland annat...
Jag antar att just den här dagen kommer bli en sådan där dag som jag kommer minnas lite extra från den här ledigheten. Och jag hoppas (utan att alls vara säker) att han kommer göra likadant. I dag en sådan där dag, som jag lätt gett bort hela denna långa härliga ledighet för att uppleva igen.