Translate

fredag 27 augusti 2010

Det är mycket nu!

Regn hela vägen hem. Hämtade Eric hos min mor och sedan har vi fikat och jag har administrerat judoklubbens hemsida. Det är mycket jobb som ideell föreningsfunktionär.Imorgon är inget undantag, då jag håller träning klockan 10.00, för att sedan bege mig till Harvens dag och dess begivenheter. Färgelanda judoklubb kommer ha bord där som jag kommer ha ett deltagande i, samtidigt som folkpartiet har sitt bord och mitt deltagande där är minst lika viktigt. Nästa vecka blir minst lika intensiv då det är vanlig träning på måndag kväll, för att sedan på tisdag kväll bjuda in allmänheten till Öppethus i Stigen och vår träningslokal. Dock är jag förståss inte ensam om allt detta. Som tur är finns det många hjälpsamma och duktiga i klubben som drar sitt strå till stacken.

På onsdag blir det heldag i Halmstad, för att sedan avsluta arbetsveckan i Rågårdvik och planeringsdagar två. Fredag kväll anländer jag till Västerås (förhoppningsvis inte allt för sent) och Riksmötet (svenska judoförbundet). Åter hemma igen på söndag kväll.