Translate

lördag 14 september 2013

Saturday night

En lördag kommer välkommet förbi, men försvinner nästan lika fort. Jag hinner vara på klubben några timmar där det bjuds på hamburgare efter träningspassen. Färgelanda judoklubb äger som kidsen säger. Tiden hemma tillbringar jag i all stillhet i soffan, mestadels framför teven och "SHL" premiären. Det känns otrevligt att bara skriva den där förkortningen, men matchen gick vägen. En typisk premiärmatch. Inget att dra några större växlar på, men som sagt; vinsten var välkommen. Viktigt med en bra start. Och nu...är nästan dagen över. Jag hann egentligen inte med mycket mer. Jo, jag har faktiskt hunnit svara på alla brev från er läsare som använt er av kontaktformuläret som ni finner längst ner på sidan. "alla" låter det, men i min värld så är det faktiskt massor! Och föresten, jag har inte hunnit svara på alla heller, men nästan. 
Hela 16 stycken som dumpit in i min inkorg som jag inte hunnit svara på under veckan. 12 av dem är nu svarade på. Jag jobbar vidare i högen...

Nu fortsatt avkoppling med musik på temat. Ingen teve för mig i kväll. Bara musik, bara skön musik. Säkerligen en hel del spelat från denna sköna spellista.