Translate

söndag 23 maj 2010

Brev till Ulf Lundell

I min iver att städa mitt föråd idag,hittade jag en mapp med en trave brev. Jag har alltid varit en flitig brevskrivare. Jag hittade ett från 1991, som var adresserat Ulf Lundell. Jag kan inte annat än att imponeras över mitt engagemang i frågor som berör mig och det slår mig att inte mycket har hänt sedan dess. Huruvida det har berikat mitt liv kan diskuteras, men dessa brev visar ändå en sida hos mig som kommer finnas dokumenterat väldigt länge in i historien. Kanske en dag kan det bli av intresse hos en nyfiken Widekärr som vill lära sig mer om tredje genrationens Widekärr. Nåväl, i brist på annat inlägg av intresse, bjuder jag här mitt brev till den svenska rocklegenden Lundell.
(Och ja, jag saknar denna stenåldersklenod som jag skrev dessa brev på)