Translate

torsdag 22 april 2010

Semestersummering


Jag har haft en ledig dag och haft möjlighet att vara ute mycket i den soldränkta vårdagen som vi har haft här i Färgelanda. Jag har hunnit med att byta däck på bilen, umgås med familj och vänner, haft styrelsemöte på klubben, fixat med en hel del saker hemma som man kommit efter med på grund av semester, osv. Framförallt har jag haft tid att reflektera över den semester som jag haft och sortera alla intryck som såsmåningom skall bli härliga minnen. För vår semesterresa blev verkligen toppen och trots att jag kan verka negativ och lite väl kritisk (all inclusive) ibland, så njöt jag i fulla drag. Dessutom blev det ju lite smådramatisk i och med vulkanaska som senareläggde vår hemfärd. Att färden hem avslutades med buss från Arlanda blev inte så jobbigt som man kan befara. Jag tror att vi alla var inställda på något mycket värre, såsom buss från Madrid eller något liknande.
Jag känner mig härligt pigg och utvilad, trots att det inte blivit mycket sömn de senaste två dygnen. Det bådar gott inför fortsättningen