Translate

onsdag 1 oktober 2008

Nu blir det annorlunda!


Hej,
Nu blir det annorlunda, åtminstone för ett tag. Det hela beror på att det från och med nu är tänkt att jag ska gästblogga. Som Tommy redan har annonserat kommer jag dvs, lillebror Ronny, att under någon vecka ta över bloggen. Som gäst-bloggare kommer jag framförallt att skriva om musik och kanske även något om skolan av idag. Vad beträffar musik är ju detta ämne ingalunda något nytt för Tommys blogg. Jag kan dock lova att det under min tid som bloggare inte kommer att läggas upp några videos med vare sig Kid Rock eller smöriga countrysångerskor typ Cheryll Crow. Även Toronto Maple leaves och fotbollslaget Ljungskile SK kommer att lysa med sin frånvaro.

Om jag allt som hastigast skulle nämna något om mig själv är jag som redan nämnts Tommys bror, jag är lärare i svenska och historia, bor i Solberga i Stockholm samt arbetar på en skola i Solna. När jag inte på arbetets vägnar ägnar mig åt skolans värld förströr jag gärna min vardag med musik – dels till att lyssna på musik men framför allt att själv spela och musicera.
Japp, så är det… tycker Ronny.