Translate

söndag 4 maj 2014

Innan ärevarvet

En skön morgon ute i solen. Jag har suttit ute sedan strax efter åtta. Till en början lite kyligt, men nu varmt och behagligt. Jag läser i min bok, skriver lite "stödanteckningar" i min dagbok...Skriver "stödanteckningar" för jag kan inte kalla det just något annat. Min fantasi, min skrivlusta förhindrar mig för tillfället att på ett vettigt sätt utrycka mig. Jobbigt, frustrerande, men något jag måste låta vara.
Uppdaterar min status på sociala medier. Slänger till och med in ett par bilder på instagram. Det känns bra. Om en stund skall jag ta mig ett ärevarv genom Färgelanda. Ett sätt att fira av en skön långhelg som tillbringats med vänner på olika grilltillställningar. Jag bjuder på några bilder från gårdagskvällens sammankomst då någon hade den fina smaken att bjuda in samtliga bröder Widekärr. Kul!

Jag önskar en riktigt fin och skön söndag! Nu drar jag på tipspromenad