Translate

tisdag 7 april 2009

God Service



Som många känner till älskar jag telefoner. Byter i genomsnitt en gång i halvåret. Den här läckerbiten höll i nästan 1 1/2 månad, sedan dog displayen. Jag skickade ner den till Malmö på service, men missade att ta ur penna och minneskort. När jag igår fick tillbaka telefonen fanns inte detta kvar. jag ringde ner till Malmö och sa som det var. Att jag sänt med telefonen med minneskort och allt och att jag visste att de inte kunde ta något ansvar för det, men, men, kanske skulle de ändå kunna titta om de hittade något minneskort.
Det hade varit enkelt för kvinnan i den andra luren att visa lite empati, säga några trevliga ord och visa sin goda vilja, trots att det var jag som gjort fel. Det hade gjort mig till livstidskund hos Telenor. istället sa hon bara "tyvärr, du får skylla dig själv". Och jag blev mållös och fast besluten att med det företaget skall det efter nio år inte göras mer affärer.