Translate

måndag 2 juni 2008

Underbar kväll


Det är en underbar kväll! Jag har utsett vår härliga balkong som kvällsbas och här sitter jag nu och lyssnar på fågelkvitter och smuttar på ett fantastiskt läskande smultron vin. Då och då går jag ut i trädgården och flyttar på vattenspridaren. Det är varmt, men så här på kvällskvisten blir det sådär svalkande lagom. Härligt!
På tal om härligt; Fick Tuifly´s taxfree katalog idag. Det är alltid speciellt när man får taxfree katalogen. Då vet man liksom att det inte är länge kvar. kroppen ställer in sig och man går ner i "normalläge".
Vad härligt det är att jobba i denna värme föresten? Jag har åkt runt lite idag och så fort jag tagit några steg utomhus har jag fullkomligt börjat bada i svett! För de som är mer fysiska än jag måste det vara smått outhärdligt.