Translate

måndag 16 juni 2008

Märkligt

Upptäckte igår att mitt bredbandsmodem inte fungerade. Helgens åskväder kan ha ställt till bekymmer. Det innebar tyvärr att jag inte kunde lägga ut några kort från klubbens årliga vikingafest som var i lördags. Tråkigt, men mer om det när uppkopplingen fungerar igen. Sitter nu i bilen och mobilbloggar. Jag befinner mig i Frölunda och skall om en stund knalla in på ett möte. Det regnar (vad annars) och prognoser säger att det så skall göra hela veckan. Morgonens händelse med stort H har jag följt från bilradion. Ett planerat bankrån i DalsEd! Märkligt att de går ut med det så hårt i radion. Märkligt att polisen är så välvillig till att ge information. Ja menar; eventuella rånare måste vid det här laget efter radiolyssnande, ändrat sina planer och styrt kosan mot Färgelanda istället. Ibland är saker och ting bara märkligt.