Translate

fredag 20 juni 2008

Midsommaraftonsmorgon

Solen sken så skönt när jag steg upp tidigare morse, men nu tycks regnet vara nära. Molnen hänger som elaka demoner lågt över land. Planen är att det skall bli traditionellt firande på Ödeborgsvallen med traktoråkning, etc. Sedär...då kom skyfallet! Det bara öser ner. Tråkigt! Nåväl, jag har förberett frukosten till klockan nio och dessutom fått ladda upp lite bilder från förra veckans fest. Jag har inte fått ordning på mina tekniska cyberprylar, utan nu lånar jag mor och fars mobila bredband. Nu när jag faktiskt är ledig, skall jag ta tag i det och få det fixat. Fem dagar kvar tills vi åker. Gissar att det kommer bli några intensiva dagar fram till dess. Det är ju så mycket som man planerat att göra innan semestern liksom.
Anette jobbar hela helgen och midsommar får jag och Eric fira själva. Vi skall nog få det trevligt. Skall hoppa in i duschen nu, men det blir mer bloggande idag. var så säker.